Vážení zákazníci, vzhľadom na situáciu vo svete s vírusom COVID-19 nám môžu vypadnúť niektoré kávy a predĺžiť sa doby dodania. Pri každej objednávke Vás budeme informovať o situácii a snažiť sa všetko vyriešiť k spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie.

Reklamačný postup

Stalo sa niečo nečakané a nevieš ako si s tým poradiť ?

Tu sú najčastejšie problémy s ktorými sa možeš stretnúť a náš návod na ich vyriešenie
( Reklamačný postup )

1. Prišiel mi balík ale chýba faktúra
Napíš nám e-mail na kaffa@kaffa.sk a my ti ju zašleme obratom.
( predpokladaný čas vyriešenia reklamácie: 60 minút )

2. Prišiel mi balík ale je poškodený
Kuriér stojí vedľa mňa.
Popros kuriéra aby počkal, popros ho aby ti dal reklamačný formulár – zápis o škode ( mal by bo mať u seba v aute ) spíš s ním zápis kde je jednoducho opíš čo je poškodené, nechaj to podpísať kuriéra a podpíš sa aj ty. Nezabudni poškodený balík odfotiť. Balík prevezmi od kuriéra.
Následne nám pošli mail na kaffa@kaffa.sk, v predmete mailu uveď „reklamácia“ ( Nie je podmienkou. Tvoja reklamácia musí obsahovať:
    1. Číslo zásielky
    2. alebo
    3. Popis poškodenia ( slovom ) + fotografia poškodenia
    4. alebo
    5. Zápis o škode ( stačí fotografia )

V prípade, že si poškodenie zistil až potom ako kuriér odišiel – nevadí, dodrž ten istý postup len bez podpisu kuriéra na „Zápise o škode“
Všetko toto nám zašli do 24 hodín od zistenia poškodenia, inak bohužiaľ niesme schopní uplatniť reklamáciu na prepravcu.
Balík neotváraj, my ti do 24 hodín expedujeme novú zásielku pokiaľ budeme mať daný tovar na sklade. Reklamácia trvá štandardne 2-3 týždne, tieto problémy ale nechaj na nás a ty si vychutnávaj svoju obľúbenú kávu alebo čaj.
( predpokladaný čas vyriešenia reklamácie: 48 hodín )

3. Prišiel mi balík ale vo vnútri je tovar, ktorý som si neobjednal
Napíš nám e-mail na kaffa@kaffa.sk a spolu dohodneme postup vyriešenia reklamácie.
Štandardné spôsoby:
    1. Navrhneme ti aby si si nechal tovar ktorý sme ti omylom zaslali aj keď je drahší ako ten čo si si objednal.
    2. alebo
    3. Navrhneme ti kompenzáciu finančnú alebo v podobe zľavového kupónu na ďalší nákup.
    4. alebo
    5. Navrhneme ti možnosť vrátenia zásielky – kuriér vyzdvihne balík u teba na adrese

( predpokladaný čas vyriešenia reklamácie: 1-2 dni – záleží ako rýchlo nájdeme spoločné riešenie :-) )